26 października 2016

Jesienny ciepły komplet

Jesień w pełni, zima tuż tuż, więc trzeba się zaopatrzyć w ciepłe odzienie. Dzisiejszy post ma za zadanie przedstawić jesienny pomarańczowy komplet, który dla siebie zrobiłam. Składa się on z czapki, komina i rękawiczek.

Czapkę wykonałam z włóczki o przyjemnym soczystym pomarańczowym kolorze.
 
Czapka powstała przy użyciu okrągłej obręczy dziewiarskiej i haczyka. Aby czapka była cieplejsza, wykorzystałam do jej wykonania podwójnej włóczki. Jestem bardzo zadowolona z pracy na tej obręczy, robótki robi się bardzo łatwo, szybko i przyjemnie. Serdecznie polecam! :)

Komin powstał już dawno, do jego wykonania użyłam grubej włóczki w ciemnopomarańczowym odcieniu. Szalik jest bardzo ciepły i miły w dotyku.
Do zrobienia komina użyłam drutów 10mm. Szalik został zrobiony ściegiem ryżowym szachownicą. 

Rękawiczki do kompletu powstały z tej samej włóczki co czapka.
Rękawiczki (krótkie mitenki) wykonałam według własnego projektu. Do ich zrobienia wykorzystałam ok. 50 g włóczki i drutów 4mm. Robótkę zaczyna i kończy klasyczny ściągać. Po środku prezentuje się ścieg francuski, a warkocze (lewo- i prawoskrętne) stanowią ciekawy dodatek dekoracyjny. 

Cały komplet wygląda następująco.
Skończony dzisiaj komplet stanowi nie tylko ciekawą dodatek do jesiennego ubioru, ale przede wszystkim jest bardzo ciepły i sprawdzi się podczas jesiennych chłodów :)

1 komentarz: