14 października 2016

Post powitalny ;)

Witajcie :)

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pomysł założenia bloga. Zawsze to jakoś odkładałam ciesząc się po prostu stroną administrowaną na facebook'u Dora Craft.

Mając dzisiaj jednak chwilę wolnego czasu, postanowiłam sprawdzić, jak to jest z tymi blogami, może dam radę sama swojego założyć ;)

Blog, jak i moja strona na facebook'u, zawierać będzie moje prace powstające z pasji do rękodzieła.
Mam nadzieję, że uda mi się prowadzić tę stronę w miarę sensownie :)

Jest to mój pierwszy post, jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o kwestie blogowe, więc wybaczcie błędy, dopiero się uczę ;)

Do zobaczenia w kolejnych postach :) :) :)

3 komentarze:

  1. Jak będziesz potrzebować pomocy z szablonem, to polecam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Póki co, wszystko jest dla mnie obce i muszę to ogarnąć :P :)Dam radę, może nie będzie tak strasznie :P Jest tyle ustawień :O

      Usuń
    2. W razie czego pisz śmiało :) ja na kodzie zęby zjadłam, żeby swój ustawić tak, jak chciałam :P

      Usuń